rumeyshaan Deletedmom_50 24+3’te gitmistim 748 gram demisti simdi 27 haftaligim kac oldu cok merak ediyorum
3Tospikannesi Deletedmom_50 yarın kontrolüm var bakalım ne kadar olmuşuz 23 te 520 idi Benim göbeğim aşağı indi vajinamda ağrı adet sancısı gibi sancı sırt ağrısı oluyor sizlerde durum nedir
Tugce1132 Deletedmom_50 canım bi anda kilo alıyorlar geçen hafta 650ydi 850 olmuş çok hızlı ilerler artık dedi doktor
birannis_ Deletedmom_50 Deletedmom_50 2 gün var aramızda hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah 🙏 🌸
Tugce1132 3Tospikannesi aynen canım sırt ağrısı feci şekilde arttı doktor normal diyo bebek büyüdüğü için vajinaya baskı yapmasida normalmiş
Ulvana 3Tospikannesi 25 teyim son zamanlar aynısını yaşıyorum aşağıda bi hareket sert hemde sanki içimi kırıp döküyor gibi hiss ediyorum sanki çıkacakmış gibi Bide bende plasenta aşağıda nasıl olacak bilmiyorum
3Tospikannesi Tugce1132 evet öyle uykusuz geceler şimdiden başladı sağ salim kucağımıza alalım da, inşallah çektiklerimize değsin 🥰