efelinamoms ikranurkutay 5 haftalikken benimde gozukmemisti 8.haftaya girdiginizde yaptirin birde mutlaka cisinizi uzun sure tutmus olun doktorum o sekilde istemisti o zaman gordu
ikranurkutay efelinamoms tamam canım öyle yaparım cooook tesekür ederim öneriniz icin haftaya tekrar gel dedi canım tekrar teşekkür ederim 🥰🌷
ikranurkutay ayanarta1 2 tane dusuklerim var canım önlem amaclı verdi ama dusuklerim sebebi rahim şekil bozukluğu ve perde idi
Kediler Beta 4000 olmadan kese görünmüyor demişti doktorum. Bir de ilk zamanlarda idrara sıkışık halde gelmemi istemişti, öyle daha kolay görünüyormuş. İçinizi ferah tutun, güzel düşünün güzel olsun inşallah 🌸
ikranurkutay Kediler amin inşallah canım bende sizin dediğiniz gibi giderim haftaya içim rahatladı çok tşk ediyorum 🥰🌺
naneliseker_ ikranurkutay pardon ben kan pihtulasma var sandım. O amrliyati neden oldunuz. Kanda sıkıntı yok o zmn genetik verdiniz mi
ikranurkutay naneliseker_ genetik yapılmadı canım önlem amaclı verildi ameliyatın sebebi 2 düsük olması rahimde kanal geçişinde sıkıntı perde ve rahim şekil bozukluğu vardı hsg de gözüktü kanallar açıktı ama şekil bozuktu y şeklindeydi ve dardı genişletti histeroskobi ameliyatı oldum süt hormonumu düsürerek 6 ay içinde hamile kaldım normalde bu ayda olmasaydı tüp bebek denemesi olcaktı rabbim nasip etti rabbim herkese tattırsın inşallah 🤲🏻🥰
Anneyiim ikranurkutay benim de öyle olmuştu doktor emin olmak için iki hafta sonra idrarını tut da gel demişti yoksa alttan muayene edicem demişti ama iki hafta sonra gittiğimde kese gözüktü belki geç döllenme olmuştur endişelenme.
ikranurkutay Anneyiim canım karından gozukmesse bende alttan muane ettiririm inşallah gerek kalmadan gözükür🥰🤲🏻
ikranurkutay Nurkoylms 2500 de ögrenenler olunca canım bende dedim benim niye gözükmedi😄 sabretmek gerekiyormuş🥰