ikranurkutay Arkadaşlar 4 haftalık dedi doktor regli tarihime göre karından baktı kese gözükmedi ovilasyon testi ile yumurtlama takip ettim erken yumurtlama oldu 2500 de kesesi gözüken var benim gibi yaşayan varmı??
Ozlm_31 ikranurkutay bizim gelin 5 haftalık vajinal yolla göründü karından görünmedi bata göre de 6 haftalık olması gerekiyordu vajinal baktirssydnz keşke ya da Bi iki hafta daha bekleyin sonra gidin olabiliyor boyle
Senaykork ikranurkutay acile gidip vajinal baktırın köşede yolk keseside gozukur Karnım agriyo filan diyin hamile olduğunuzu da söyleyin yoksa bakmazlar
ezgi-esk ikranurkutay sata göre 5+3 bugun benimde doktor cok zor gördü ugrasti baya alttan bakalim diyecektim dedi hatta neyseki gorebildik dedi 4mm daha minicik. Belkide sizinde gorememis olabilir
ikranurkutay Ozlm_31 haftaya gözüke bilir dedi canım kahve rengi lekem geldi dedi belki o yüzdende bakmadı vajinadan
ikranurkutay Senaykork kasım batması çokfazla kasıgımda ağrı oluyor belimle sıkıntı yasatır belki düsüklerim var canım haftaya karında gozukmesse vajina dan bakmasını isterim artık
ikranurkutay znkara 62 kiloyum bira göbiş var belkide ondandır canım ama cikilota kistinin olduğunu ve rahim kalinlamasinin iyi olduğunu söyledi🥰
miniskesi 4176ydı benim gözükmemişti. 7+3’te göründü geç döllenmeydi. merak etmeyin görünür inşallah🌸
ikranurkutay miniskesi beni. Günüm geçmeden 1 hafta önce gebe olduğunu öğrendim 94 ile şuan tam 1 aylık beta 2500 inşallah haftaya nasip olur canım 🥰
ikranurkutay naneliseker_ canım histeroskobi ameliyatı geçirdim ben rahim şekil bozukluğu perde vb sıkıntılarda vardı hepsini düzene soktu demekki uygun görmedi yeterli buldu
ikranurkutay ezgi-esk olabir canım bata göre 4 haftalik beta 2500 olunca bekledim açıkçası görünür diye bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰 inşallah haftaya gözükür🌷
naneliseker_ ikranurkutay pardon ben kan pihtulasma var sandım. O amrliyati neden oldunuz. Kanda sıkıntı yok o zmn genetik verdiniz mi