Ysmn_Mom 32 haftalığım hala isme karar veremedik hem anlamı güzel olsun hem de soylenimi güzel olsun ıstıyorum ama cevremızde o kadar kız çocuk var ki sankı herkes begendıgım isimleri bilerek koymus gibi 🤦🏻♀️ Şuam düşündüklerimiz Nil beren ilay lina İdil Alina sizce hangisi güzel ve başka önerebileceginiz isim var mııı
_brcu88_ Ysmn_Mom canım merhaba 🌸İdil ismi de çok güzel 🌸benimde Allah’ın izniyle kızım olacak Zümra koymayı düşünüyorum 🌸🥰😘hem çevremde fazla duyulmadik bir isim hemde hoşuma gidiyo beğeniyorum 🥰Zümra kuşum 😘🌸diye seviyorum şuanda bile 20+2 günlüğüz
Dudu20- Ysmn_Mom bende Alina düşünüyordum fakat Rus ismiymiş araştırdığımda şimdi almila ismine karar verdik öz Türkçede geçiyor
-Seymaa- Benim de kızım olacak 30 haftalığız ama siz gibi isim konusunda kararsızım ama bu ara Beren ismi aklım da nedense o hoşuma gidiyor ama tam da emin değilim çok zormuş isim seçmek😂 Eşim de Begüm daha güzel diyor ama bilemedim
Ysmn_Mom -Seymaa- bi de isim analizi diye bir şey karşıma çıktı o da çok kafamı karıştırdı bu haftalara o yüzden kaldım isim gerçekten hassas konu inşallah içimize sineni buluruz
Ysmn_Mom _brcu88_ yaaa ne güzel daha 20. Haftalarda içinize sinen isim olması ❤️ sağlıkla gelsin kızınız 🙏🏻 bende çok duyulan olduğu için tereddütteyim zaten
_brcu88_ Ysmn_Mom en başından beri istiyordum kız olursa Zümra erkek olursa Buğra diyodum hep😂hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden beri belliydi yani🥰🌸😘❤️