Mom66 çevrem genelde orda doğum yaptı bende temmuzda dogurucam inşallah kižimi, Bilkent gibi 2 kişilik odalar ve tek kişilik varmış, çok ısrar ederseniz benim mesela 2.5 yaşında oğlum var annemden başka kimsede durmuyo , eşim refakatçi kalıcak ufak tefek süslemeye izin veriliyormuş
Temiz ve düzenli odaları
Sancı anında anneniz veya eşiniz yanınızda durabiliyo
Doğum başlayınca cikartiyolar
Doğuma onların girmesi düşük ihtimal ama polikinlik muayenelerinizde İsmail burak Gültekin Kürşad sayan Adnan Kaya doktorlari severseniz daha iyi hizmet alirsiniž