Bet1 Nurscl06 bende Ankara da yaşıyorum Bilkent şehir hastanesine gidiyorum 32. Haftadayim 2. Sezeryanim olacak nasipse 🥰
Bet-topal Nurscl06 merhaba bende ankara eryamandayım aslında ayarlayıp görüşsek çok güzel olmazmı ? , 6. Haftam bugün özel eryaman hastanesi Alaaddin hocaya gidiyorum kontrole daha 2 kez gittim 2 kerede kan verdim beklemedeyim. Kese, kalp atışı için ❣️
Nurscl06 dilay_06 hoşgeldin 🥰 nasılsın kaç haftalıksın doğumu nerede yapmayı düşünüyorsun ay çok soru sordum🤣🤣🤣
Zeykan Nurscl06 merhabaa bende cevaplayayım 13 haftalık hamileyim özel ortadogu hastanesinde hande hocama dogum yapmayı planlıyorum umarım herşey yolunda gider
Nurscl06 Bet1 oh ALLAH sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin. Hangi doktora gidiyorsun bende bilkente gidiyorum gerçi bı etlik bı Bilkent şehir yapıyorum kararsızım hala 🤣🤣🤣
Elifkskl Bet1 ben ilk doğumun orada yaptım. Şimdi evime yakın olduğu için etlik şehir hastanesine gidiyorum. Benimde 2.sezeryanım olacak. Umarım bilkent gibi memnun kalırım
Esra06c Bet1 bende yeni Bilkent’e doğum yaptım sezeryan çok güzel geçti 🥰 inşallah sizin de öyle geçer
Bet1 Nurscl06 Necati hocaya gidiyorum genelde ama çoğuna gittim sayılır. Benim Bilkent te kadın doğumda eşim çalışıyor o yüzden oraya gidiyorum yoksa etlik bana daha yakın gibi
Nurscl06 Bet1 ay ne güzel bı tanıdığın olması hem sizinki baya tanıdık 🤣🤣 nasıl peki doğum konusunda Bilkent bide Necati hocayı söyleyen öven baya kişi varya
Bet1 Nurscl06 yani 2 kişilik odalar oluyor en fazla genelde yoğunluk yoksa tek kişilik oluyor. Sezeryanda 2 gece normalde 1 gece kalınıyormus. Çok temiz bir hastane benim erken doğum riskim olduğu için 17. Haftada 4 gece 29. Haftada 1 hafta kadar kaldım çok ilgili doktorlar hemşireler calisanlar. 2 kişilik odada kalmıştım
Nurscl06 Bet-topal yani günler geçmiyor bende sohbet muhabbet arkadaşlık olsundan yanayım ama buluşma olusacaksa gelirim diyenlerdenim☺️
Rmysarft Nurscl06 bende ankarada yaşıyorumm🤗 kayınvalidem yenikent sincan eğitim araştırmada çalışıyor orda bi doktorum var birde bilkent şehir hastanesine gidiyorum orda da necati hocaya gidiyorum ama değiştiricem gibi duruyor bilkentte düşünüyorum doğumu 24+4 haftalığım🥹
Sezenn_ Rmysarft haftamız aynı 😍🤗 oğlum olacak benimde kısmet olursa Bilkent şehir hastanesine gidiyorum bende perinatoloji takipliyim 2. Doğumum olcak benim 🌸