Love13 KumCi ben 29 dayım yani ilk zamanlar sanki bende de oluyordu gibi hatırlıyorum magnezyum eksikliği olabilir belki
KumCi Love13 oy ben de böyle biriyim işte önce hep olumsuz olan her şeyi düşünüyorum 🥸 bu huyumu bırakmam gerek 😏
Love13 KumCi hahaha normalde bende öyle olduğum için sana daha sakinleştirici şekilde yazmak istedim yoksa bende sakin değilim asla 😂🙈
Alinrabia KumCi ben gebeligimin en başlarında her akşam gidip yerdim bı sorun olmuyor canım nerdeyse dogurcam hala yerim yani hiç sakinmadim 😂
dolunayes KumCi ben bide calistim orda 8 sene alışmışım. Evdekiyle ayni tat olmuyor cunku pisme derecesi farkli. :)
KumCi dolunayes aman ya ne zararı olur ki sadece yararı olmaz ne olacak 🫠 sağlıklı beslenmekten kusuyorum artık 🥸
zynpkrhsn1 KumCi Asiriya kacmadiginiz surece bir sey olmaz ben de pizza ve cigkofte yiyorum arada bir ama mayonez yemeyin