Ay ye kız nolcak 😂 Ben 24 haftalığım, canım ne çekerse o an ne isterse yiyorum ama tabii ki abartıya kaçmadan ve devamlı değil 🙈 Haftasonu dışarıya çıkınca mesela tavuk dünyası, pide, lahmacun gibi şeyleri yiyorum 😋 Denk geldiğim zamanda da mutlaka kfc yiyorum ayda yılda bir 😋 Gebeliğinde sigara içenler var mesela benim tanıdığım. Bizim yediğimiz yiyecekler sigaradan daha masum merak etme canının çektiğini abartmadan ye gitsin 😍