Gamzez reinamm hastaneden sonra azaldı sancılar doktor alttan muayene etti yumuşama var bir iki güne kalmaz gelir dedi inşallah 🙏🏻
Muallimanne Gamzez ayniyiz bende gece bel ağrısı çektim öğlene kadarda sürekli bel karın ağrısı oldu, öğlen duş aldım azaldı şimdi ara arayine başladı 😳40+4
Gamzez Muallimanne beni yine ara ara yokluyo ama ama sürekli değil yalancı sancı sanırım. İnşallah bir an önce gelir sancılarımız şu mübarek günde 🙏🏻🙏🏻
Minnakkkk Insan anlıyor ya Doğum sancısını bı sekılde 😀 söyle tarıf edeyım ben gece 1 de büyük tuvaletım var dıye uyandım 15 dk bekle bekle tuvalette bısey yok sonra dedım bu galıba başka bısey gectım odaya dk tutmaya başladım 15 dk.da bır sankı tuvaletım var gıbı bı baskı oluyordu bı dk sonra falan geçiyordu 😀 suan on günlük kızım var hastanede cektıgım sancıları hatırlamıyorum bıle 😍😍