GulUmut reinamm aynen 😒 bu arada goz dibiyle alakali goz doktoruna gitmemiz lazim, goz dibinde sorun olursa, direk sezeryana almak zorundalar, yoksa kor falan oluruz 🤷🏻♀️ Oyle biliyorum
Duranb Dilekkkk araba kullankrken biraz zorlanlamya basladim sanirim bulanik degilde eskisi gibi goremiorm 30. Haftdayim bende
Neroizm Dilekkkk normal bir durum. Hatta cogu doktor 32. Haftadan itibaren araba kullanilmamasini onerir. Gozlerde bulaniklik sık rastlanan bir semptom.
SemraSnmezTuru Dilekkkk beeen 🙋🏼♀️ O kadar sık oluyor ki araba kullanmayı da bıraktım sırf bu yüzden. Bende 34. Haftadayım.