Dilekkkk Kızlar ara ara hep bulanıo du gözlerim ama bu bi kaç gündür resmen gözümün önünde perde var sanki bulanık görüyorum şaşı oluyor gözlerim seçerken bazen yazıları yaşayan varmı normal mi acaba :/ 35 hafta olduk
kardeleng Dilekkkk ben zaten kördüm hamilelikle iyice arttı geçen uygulamanın bebeğiniz sekmesinde de bununla alakalı bir şey yazıyordu
Hafizeipek Dilekkkk göz doktoru izin vermediği için sezeryan olması gereken birini okumuştum burda ciddi birşey sanırım doktoruna söylemeyi unutma 🤔
Laayla Dilekkkk instagramda sabit duran bi fotoğrafı video sandım ben bikaç kez gözlerim benimde bi tuhaf iyice dengemiz şaştı ya
Dyg34 Dilekkkk hamilelikte 30 haftadan sonra göz kaslarında zayıflama meydana gelirmiş ona odaklanamama bunalık ve çif görme tarzı şeyler yaparmış zaten bu haftadan sonra araç kullanımı yasaklanır bu sebebten miş ama sen kontrole gidince sormayı sakın unutma tansiyonla alakalı bir durum olmasın normal diye ihmale atma bence cnm
efsanee_ Dilekkkk geçenlerde bi yazı okudum orda yazıyodu normalmiş bu durum dogumdan sonra düzeliyomuş canım.
Ozlmmm Dilekkkk Valla o bende de oluyor ama uyumaktan vs diye düşündüm 🤭 Aynısı kaynımdada var misali gibi biz hamişlerdede herşey var mübarek, baş ağrısı, sancı bulanık görme, kramp. Kendimizi çok mu dinliyoruz ki 👀
Bjk19031903 Dilekkkk Ya ben tamda az once buna benzer bsy okudum hamileligin 11. Haftasinda gozde butip problemler yasaniormus cnku bsyin sivi orani artiomus hatta ddm ay bende dha byle bi belirti yok die denedim kendimi filan baktm bsy yok gbi duruyor. Korkma yani snde acip oku burda rastladim instagramdami tam bilemiorm suan
BehiyeGrel Ozlmmm Korkma 😂 Yalnız değilsin 🤨 Öyle evham yapıyorum ki psikolojimi bozup ağlamaya başladığım anlarım oluyor 😔 Allah yardım etsin 🤲
GulUmut Benim 15,16 haftadan beri boyle, 30 dayim su an, gozlerim iyice zayifladi, normalde de miyopumdur, -3,75 . Ama su an belki 4,5 falan olmustur, okulda en onde oturupta gozumde lensle tahtayi goremiyorum
deletedmom734 Dilekkkk ya kuzum ben zaten 1 numarayım... ama sanki son zamanlar biraz daha gitti... arkadaşımın görüşünde sorun yoktu gebelikte gözlğk kullanmaya başladı 🙄😔 umarım senin öyle değildir
GulUmut reinamm aynen 😒 bu arada goz dibiyle alakali goz doktoruna gitmemiz lazim, goz dibinde sorun olursa, direk sezeryana almak zorundalar, yoksa kor falan oluruz 🤷🏻♀️ Oyle biliyorum