Seresozge bende silek hanıma gidiyorum memnunum şimdilik ama tek sıkıntımettiğim gece ve hafta sonu gelmiyo olmaları hem o kadar fırsatçı paracı bi hastane hemde doktoru gelmiyo aslında çok saçma ama değiştirsem de burda doktor tanımıyorum hiç 🤷🏻♀️ Benim bi arkadaşım dilek hanımın hastası normal doğum yaptı hafta sonu dilek hanım gelmedi tabiki selver hanım varmış şansına çok ilgiliydi ebeleri doktoru dedi zaten kendinde bitiyo bol bol ıkın diyolar dedi 😊