mlssrn kesinlikle paraxı bir hastane o konuda sana katılıyorum sürekli muayene ücretlerini arttırıyorlar. Kendi doktorum için birsey diyemem adam tahlillerini istediğin yerde yaptır devlette yaptır istersen sonuçlarını getir tek diyor. Durumun olmayabilir sonuçta özelde yaptrmak zorunda değilsin diyor bende hep öyle yaptırdm devlette yaptırdım tahlillerimi sonucları doktoruma götürdüm o konuda cok iyi bir doktor ama hastane genel anlamda çok paracı