AsELinAnneSi__ Busraa-aa bende devlet hastanesi takipliyim 12+3 de gitmiştim tahmin ederim ama kesin iki hafta sonra söylerim dedi kesin olsun istedik bekliyoruz 🌼
Busraa-aa AsELinAnneSi__ bende aslında kesin olunca söylemesini istiyorum çok sadece bi kutlama yapıcam orda öyle öğrenmek istiyoruz eşimle hayırlı sağlıklı olsunlar inşallah 🤲❤️❤️
Gunes17 Deletedmom_103 masallah size 🥰🥰 bende görüş günü için sabirsizlaniyorum doktorum artık her hafta çağırıyor ama malesef sipali yok maaş da anca 😆😆😆 ayın 7 sine kadar sabır
Deletedmom_103 Gunes17 her hafta çağırıyosa son aylardasın heralde aşko 😂. Benim doktor ayda 1e çıkardı 3 hafta geçmiyor dedim 1 ay nasıl geçicek 🤦♀️🤦♀️
Syma_07 Deletedmom_103 yaa çok minik daha 🥲 ama çok çabuk büyüyorlar sanki dün hamileligimi öğrendim gibi ama 60 günümüz kaldı
Deletedmom_103 Syma_07 biz annemle içeri girince ne kadar az gelmişsiniz cinsiyeti öğrenmeye diyince şok oldum 🤦♀️🤦♀️. Ayy sağlıklı olsunda gerçekten gerisi hiç önemli değil 💘💘
Syma_07 Deletedmom_103 neden kii biz eşimle gittik sadece şimdiye kadarda kimseyi goturmedim yanimda hep eşimle gidiyorum