Bugün görüş günümüzdü haftamızla tam uyumlu bebişimiz. Doktorumuz erkek tahmininde bulundu. Sağlıklı olsunda gerisi mühim değil. Rabbim gerçekten isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın müthiş bişey. Babamız yok burda anneannemizle gittik. Annesine el salladıı baya hareketliydi 🥺. Çok güzel duygular gerçekten. Sizinle paylaşmak istedim teyzeleri 🌺😻
