Çatlatma iğnesini defalarca kullanmış biri olarak 10. Cu gün test yapmak için çok erken bi süre hala vücuttan atılamamış oluyor biliyorum çok zor beklemek ama en azından 13 14 üncü güne kadar doğru sonuç almak için bekleyin derim hayırlısı olsun insallah gönlünüzce olur 🙏🏻