dolunayes Elif2143 ah ah hep oyleler bende 9 haftaligim. inan hep pimpirigiz elimizde degil bende zikir cekiyorum namaz kiliyorum rabbim sqgliklq kucagimiza almayi nasip etsin hayirlisiyla saglikla canim
dolunayes Elif2143 ozele mi gidiyosun. Aslinda sadece 2 hafta sonra gitsen iyi hem kalp atisi duyarsin hem kesen buyur hem bebegi gorursun. Ama duramiyorum dersen pazartesi gidersin canim . Kalp atisi icin sonra bi daha cagirir
Elif2143 dolunayes özele gıdıyoruö canım varlıgını kesınlestırım zaten cok gitmem meraktan çatlarım. Tavsıyelerın için teşekkür ederim. Saglıkla büyüsünler inşallah ve kucagımıza almak nasıp olsun