anneoluyoruuumm16 20182018 benim eşimde ege istiyor ama başında kayinbabamin ismi olacağı için ben ege istemedim uymuyor çünkü
Dilo0 anneoluyoruuumm16 icinizden ne geciyorsa en hayirlisiyla neyse o olsun inshallah iki isimde cok güzel
Dilo0 Azra00 benim aklimdaki isimler Kuzey , ayaz , Emir, eymen belki sizede fikir olur Bende 21. haftadayim ve cok kararsizim kendi gibi ismi güzel olur inshallah💙
Azra00 Dilo0 ya güzel isimler ama çok kullanılan isimler onlar biraz daha farklı isim arayışındayım açıkcası
anapanda12 Dilo0 bi oğlum daha olsaydı sanırım dümdüz tek isimlerden koyardım Mehmet Göktuğ Alparslan Yiğit Yavuz Yağız