Dilo0 Merhabaa dün erkek annesi oldugum ögrendim cok mutluyuz ilk bebegimiz Siz yakisikli ogullariniza Hangi isimleri düsünüyorsunuz 💙💙
Dilo0 Azra00 benim aklimdaki isimler Kuzey , ayaz , Emir, eymen belki sizede fikir olur Bende 21. haftadayim ve cok kararsizim kendi gibi ismi güzel olur inshallah💙
aleeyllz12 Dilo0 22+3’üz bizde teyzeleri oğluşumuzun ismini Deniz koyduk 🥹🥹 2.bir isim daha düşünüyoruz bakalım. Sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah
20182018 Dilo0 19 haftalığız bize de Erkek dendi ben kız istiyordum ikinci çocuğum olduğu için ilki de erkek diye ama sağlıkla olsunlar nasıp.tam karar vermiş degiliz ama Ege olabilr.
anneoluyoruuumm16 20182018 benim eşimde ege istiyor ama başında kayinbabamin ismi olacağı için ben ege istemedim uymuyor çünkü
anneoluyoruuumm16 Dilo0 henüz 11 haftaliğız ama kız ismi de erkek ismi de hazır. Sadece cinsiyeti ogrenmemiz kaldı. Kız Zümra erkek Atlas Allah nasip ederse
Dilo0 anneoluyoruuumm16 icinizden ne geciyorsa en hayirlisiyla neyse o olsun inshallah iki isimde cok güzel