Bende şuan 2. Hamileliğimi yaşıyorum çok şükür ama ilkinde bebeğimin kalp atışını duymadığımız için kürtaj gerekiyordu ben dinlemedim biraz daha beklemek istiyorum dedim doktora 1 hafta sonra babam trafik kazası geçirdi onun üzüntüsüyle düştü bebeğim ama tekrarında kürtaj yöntemiyle temizlenmesini öneriyor doktorlar kalıntı olmasın rahim toparlansın diye düşük yapmama rağmen tekrar kürtaj yapıldı ve içimden de bazı parçalar çıktı rahim yapışıklığı yapma ihtimali oluyormuş bence doktorunu dinle ve kürtajını ol üzülme tekrar hamile kalırsın 😘