Gulklcc benimde hiç bi tecrübem yok ama bugün suni sancı ile bebeğimi düşürmeye gidiyorum 😔 yani her şey insan için başa gelince çekiliyor korkmadan ilerleyin ve keşke kötünün iyisi benim içinde kürtaj olsa emin olun saatlerce sancı daha zor. Başta minikkrn kalbi atmıyorken eğer sağlıksız gebelikse süreci uzatmayın benim kalbi atarken daha zor ama başka çarem yok. Sizin başlığınızı görünce yazmak istedim aynı duyguların iki katını yaşıyorum çünkü