Busrata33 Atess33 Ben 9bin olarak biliyorum,ayın 5inde gidince sorup tam bilgi alacagim bilgilendiririm isterseniz
Seyma3534 Busrata33 ben de city de dilek hocaya gidiyorum öğrenirseniz yazar mısınız doğum fiyatını. benim 2 ayım var doğuma merak ediyorum
Busrata33 Seyma3534 Telefonda bilgi vermiyormuş,kontrolde söylerim dedi o da öbür aya kaldı.Ya kusura bakmayın doktorla ilaç muhabbetine girince onu sormayı unutmuşum 😏
Kediperisi Bende city de pınar hanıma gidiyorum, memnunum muayenesi yeşil kartlı olduğumdan 500₺ doğum ücretini bende çok merak ediyorum bu hastanenin öğrenirseniz beni de etiketleyebilir misiniz?🫶🏻
Seyma3534 Busrata33 sordum bugün normal ve sezeryan 10 binmiş. normalde epidural olursa 3 bin ekstra veriliyormuş
Seyma3534 Lou city doğum fiyatları galiba sekretere sordum çünkü ben. ama zamla ilgili birşey demediler
Neselimom ozlemkayaa merhaba, ben de doktor değiştireceğim, herkesten Dr. Çağdaş mavigök’ü duydum, araştırıyorum, siz gittiniz ve memnun kaldınız mı?