Liv3652 Eksijelibon memnun kaldınız mı nasıl bi doktor kendi doğum doktorumun arkadaşıymış onu önerdi ağustos sonu bende gidicem
Eksijelibon Liv3652 ben çooook memnun kaldım. 21. Haftada bir kere gittim birde 32 de gittim. Herkesede tavsiye ediyorum