SENAYAZICI merhaba ben daha 12.haftadayım ama şimdiden detaylı ultrason için doktor arayışındayım. Şafak hastanesinde Sema hanıma gidiyorum, dün asistana hastanede detaylı ultrason yapılıyor mu diye sordum ve yapıldığını öğrendim ama yapan doktor hakkında hiç bilgim yok. Birkaç sayfada on beş dakika bile bakmıyor hiç memnun kalmadım diyene rastgeldim. Sizden tecrübelerinizi öğrenebilir miyim? Doktor gerçekten ilgili miydi yoksa başından savar gibi bir hali var mıydı? Renkli fotoğraf ve video verdi mi?