Bence gayet masum ve sevimli bir soru. Abartmayın 😊 Dünyaya tepkili olarak doğmuşsunuz resmen. 👎🏼
Benimde ilk gebeliğim bazen benimde aklıma olur olmadık şeyler gelebiliyor. Acemilik işte, zamanla öğrenilir. Hatta kendi sorumuza kendimiz gülebiliriz. Yanlız anneliği sorgulamak kimsenin haddi değildir. Yakışmaz 🙋🏽♀️