Busraaa1014 Minigimvebiz Şimdi haber aldım 25 çıkmış beta adetime 4 gün var normaldir degiil mı bilgisi olan var mı
Minigimvebiz Busraaa1014 hayirli olsun 🌸adetinize daha çok varmış siz yine takipte olun her şey yolunda ilerler inşaallah 😊
KumCi Busraaa1014 pozitif düşünün takılmayın oralara bu sefer her zamankinden farklı olur inşallah iki gün sonra tekrar kan verin :)
Busraaa1014 KumCi İnşallah çok teşekkür ederim😊 dün vermiştim yarın tekrar vereceğim güzel olur inşallah 😊