20 dkda bir 30 saniye falan süren bir sancı giriyor kasıklarıma ama bambaşka daha önce hiç böyle olmamıştı doğum sancısı olabilir mi ilk hamileliğim fazla bilgim yok ne yapmam lazm bir de sancı girdikten sonra bende titreme başlıyor durduramıyorum titremeyi kendi geçiyor lütfen acil Cevaplayabilir misiniZ?