Dmrsm yumurtlamadan beri göğüs hassasiyeti vardı bide şişkinlik dün test yaptım silik çizgi emin olamadım sabah kan verdim ama yarın çıkacağı için tekrar test aldım oda silik çıktı. Bugun yogun bi bel ağrım var. 3 4 güne sizde tahlil yapın vardır inşallah 🥰