sekerparemm Btl-Als doktora gittinmi ne dedi kaç hafta olduğunu falan söyledimi? Kesen gözüktümü yada
Btl-Als sekerparemm Evet dün gittim kese var bebek yok enfeksiyon ve kist varmış dış gebelik geçirme ihtimalim varmış perşembe tekrar gidecem ağrın olursada acile git dedi
Figen-nct Aleyna1305 20 nisanda başlama 23 nisanda adetimin son günüydü ve Şuan adet olmadım tam 5 gün geçti bugün 6 gün oldu
Aleyna1305 Figen-nct döngünüz 28 o zaman sizin ki kisaymis aynı gün son adetimiz ama ben 20 sinden 27 sine kadar oldum 8 gün sürüyor benim
Figen-nct Aleyna1305 benimde 7 gün süpürüyordu ama geçen ay 4 gün oldu ve oldu olmadı arası bişeydi ama sadece kaşıklardan ağrı oluyo arada bir ve Şuan napıcağımıda bilmiyorum test yapsamı yapmasamı korkuyorum yoksa diye
Aleyna1305 Figen-nct korkmayın eğer o his varsa yapın böyle brklemek daha kötü bende olumsuz düşünüyorum bu ay ALLAHTAN umut kesilmez elbette İNŞALLAH güzel haberi alırız ama olmazsa da üzülme diğer ay bidaha denersiniz ❤️
Figen-nct Aleyna1305 amin inşallah hakkımızda hayırlı ve bişey daha sora bilirmisyim bu yerleşme kanaması herkes de oluyomu
Aleyna1305 Figen-nct herkeste olmuyor diye biliyorum çünkü bazıları bende oldu derken bazıları bende olmadı dediğine şahit oldum
Figen-nct Aleyna1305 şuanda erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı ve çok neti hastaneye ne zaman gitmem gerekiyor
sekerparemm Btl-Als ge Btl-Als çok geçmiş olsun umarım sorunsuz bir gebelik yaşarsın rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin muhtemelen sende geç döllenmesin adet tarihine bakılırsa 6 haftalık ama kese görüldüyse 4 haftalık falansın 🌺
Btl-Als Aydanur06 Bana kalp atışı falan demedi canım daha önce dış gebelik gecirdgim için tekrarlama olabilir dedi kist ve enfeksiyon cktı perşembe geri gel muhakkak dedi
Aleyna1305 Figen-nct ne zaman istersen git kan ver hemen benimde normal test yaptım 2 tane koyunca ikisinde de çıktı 🤭❤️