Figen-nct @"Aleyna1305 benim de 20 Nisan ve daha adet olmadım Şuan ezan okunuyo rabbim hakkımızda hayırlısı neyse onu nasip etsin hepimize inşallah 🤲
Melikenin_annesiii Canım sat 21 Nisan bugün kan verdim 717 çıktı çok şükür 😊 sizce ne zaman doktora gitmeliyim kese ne zaman gozukur
Aleyna1305 Melikenin_annesiii tebrik ederim sağlıkla doğar İNŞALLAH bu konu hakkında maalesef pek bilgim yok ama bilgisi olanlar sizinle paylaşacaktır 🤷🏻♀️🌸
Matmazell19 Aleyna1305 benimde 6 nisan ama henüz doktora gitmedim 31 mayısa randevu aldım bakalım durumlar nasıl :)
Rabia_777 27 Mart da oldum en son ve hala adet olmadim günüm geçti evde test yaptim negatif cikti yarın bi kan testi verip bakicam inşallah vardir🤲
Aleyna1305 Rabia_777 yaa çok fazla zaman geçmiş çıkması lazımdı aslında çoktan İNŞALLAH beklediğiniz sonucu alırsınız
Dolphin16 Benim son adet 16 Nisan ama ben bu ay adetime 10 gün kala yumurtlama gördüm . Ya geç yumurtlama gördüm diye adetim gecikiyor yada geç döllenme yaşıyorum bende bilmiyorum ilk defa başıma geliyor 🤷♀️
Mebus Benim de adetim 2 gün gecikti ama zaten gecikmeler oluyordu bende 4 gün önce test yaptım negatifti o yüzden cumaya kadar beklicem bakalım olmazsam yapıcam tekrar