Hilalanneoluyor Kızlar benim bebeğim 28 haftalık ve ishal problemi yaşıyordum. Çok şükür azaldı ama en son kadın Doğuma gittiğimizde enfeksiyon seviyemizde artış çıktı. Olmadı gereken değerin 11 katına çıkmış ve ilaç kullandığım halde düşmüyor. Bende doğuştan gelen bu ishal problemini hiç bir doktor bulamadı en sonunda gittiğim hastanenin mide doktoru yeni çıkan bağırsaktaki en küçük iltihabı bile belli eden testten yaptı Allah ondan razı olsun daha hiçbir doktor bilmezken o bu testi yaptı. Ve sonuç 50 olması gerekirken 1000 den büyüktür ölçümlemedik diye geldi. Bu testlerin üstüne crohn hastası olduğum ortaya çıktı. Bebeğim daha 1000 gr yeni oldu geriden geliyoruz biraz. Ve bana acil ilaç başlamaları lazım ama içinde kortizon oldugu için malesef bebeğe zararlı. İlk aylar kosaydı bebeği alacaklardı ama şimdi erken Doğum yaptırılacak. Oğlum ve benim için bolca dua edin olur mu 🙏😢 çok zor durumdayız Salı günü Gazi de kurula gireceğiz ilaç başlansın mı bebek alın mı diye herkesten yardıma açığım. Okuduğunuz için Allah razı olsun sizden
Denizinannesiii34 Hilalanneoluyor canım Allah şifa versin tez zamanda iylesirsin inşallah bebeğinde inşallah çok iyi olur sezeryan la mi alıcaklar?
OgretmenEva Hilalanneoluyor rabbim şifa versin 🙏🏻 Hayırlısıyla siz de bebek de en yakın zamanda iyi olursunuz inşallah 🙏🏻
gevezeyazar1 Hilalanneoluyor Allah’ım yardımcınız olsun ikinizinde sağ salim kucağına alırsın inşallah
Esilaminel Hilalanneoluyor bu mübarek gecede Rabbim saglikla kolaylikla kucaginiza almanizi nasip etsin...
Hilalanneoluyor Hilalanneoluyor Arzymn ikizlerimveannesi meri453 Merobebe ebrarecem burcuyay06 Hanımlar çok şükür bugün iyi sonuçlar ile döndük eve Bebeğimin bir süre daha kalabileceğini söylediler. İlaç olarak iki tane kortizonlu ilaç başlatılacaktı ama son dakka doktorumuz mama ile besleneceğim bir ilaç yazdı 8 hafta boyunca bununla besleneceğim başka hiçbişey yemeyeceğim. Bebeğin gelişiminde bir sorun yok çok şükür. İlaçda bebeğe zarar vermeyecek beni tok tutup besleyecek. Bagırsak hastası olduğum için orayı iyileştirip kortizon görevi görecek ama zarar vermeden. Dua eden herkesten allah razı olsun çoğu kişiyi etiketlemeyi beceremedim yazan herkes görür umarım
Hilalanneoluyor Denizinannesiii34 evet canım benim ilk oğlumda sezeryan ile dünyaya geldi yüksek tansiyondan dolayı. Ve trombosit seviyemden dolayı
Denizinannesiii34 Hilalanneoluyor anladım canım dermanı veren allah sifasinida sana tez zamanda versin ikinizde inşallah iyi olursunuz kötü düşünme pozitif kalmaya çalış 💜
burcuyay06 Allah acil şifalar versin canım Hakkında hayırlısı olur umarım bebeğinle sen bu savaştan galip çıkarsınız 💜İçini ferah tut Allah’a sığın Dua edeceğim sen ve miniğin için
Hilalanneoluyor burcuyay06 çok teşekkür ederim canım böyle durumlarda anneler anneleri en iyi anlıyor. İçim acıyor nefes alamıyorum geceler bir türlü gündüz olmak bilmiyor. Ama dua herşeyi şifa kaynağı ne zaman dua etsem rahatlıyorum
Cansutkbs Bebeğiniz sizinle kalacak inanıyorum ben asla üzülmeyin bşr prematüre annesi olacaksınız 🙏🙏🙏💞💞💞💞
Hilalanneoluyor Cansutkbs ilk bebeğimde prematüre bebek oldu 2190 doğdu 35 haftalıktı bu durumlara alıştığım ama böyle olması çok zorluyor beni.
Hilalanneoluyor Esilaminel amin inşallah canım çok saolasın. Bolca dua edin bizimiçinve bizim gibi olanlar için
Serap60 Hilalanneoluyor ALLAH ım yar ve yardımcın olsun kardesm insllh bebegine sag saglim kavusursun Allahim sifa versin morelini cok yuksek tut bolca dua et 🙏🙏 ibsllh guzel hberlerni bekliyozuz cnmm Allaha emnt ol
Hilalanneoluyor Serap60 saol canım inşallah hiç bir sorunumuz yok diye buraya yazmayı nasip ederim Allahım
Lisaveannesi Hilalanneoluyor allahım yardımcın olsun en hayırlısı neyse onu nasip etsin dualarım seninle ❤️