0605_ ilk öğrendiğimden beri az az kullanıyordum, karnım çıkmaya başladıkça miktarı artırdım:) biooil, bioderma nemlendirici, arifoğlu hamilelik bakım yağı, Hindistan cevizi yağı, lierac,… elime ne geçerse onu kullanıyorum. Önemli olan derinin nemini kaybetmemesi, onun için de bol bol su ❣️ 28. Haftadayız, şükür çatlağımız yok, aman olmasın da 🫣🙏🏼 şöyle de bi durum var, kaşınırsa asla ama asla kaşıma, direkt nemlendir bol bol. Eğer kaşırsan ertesi sabah harita gibi çatlamış bir karınla uyanabilirsin:) çevremde birçok örneği var 🙈🙈