0605_ dalan el&vücut kremini kullanıyorum 4. haftamdan beri :D her sabah her akşam, içeriği baya temiz ve nemlendirmesi çok yüksek bir ürün. 36+1 deyim 3 şişe bitirdim kocaman ve ucuz olduğu için avuç avuç sürdüm. Karnım baya kocaman sanki 50 hafta :D hiç çatlağım yok bu saatten sonra olur mu bilmiyorum ama biz üstümüze düşeni yaptık çatlarsa kendi bilir :D (bir de haftada bir aklıma gelirse eğer hindistan cevizi yağı sürdüm, ama o çok yoğun ve yağlı olduğundan dalan daha kolay geldi hep)