Bal1234 arkadaşım korktuğun şey mümkün degil. Her hafta o şekil bakılıyor serklajliyim doktorun kontrol etmesi lazım. Ara kanamalarım da oldu başka doktorlar da baktı aynı şekilde. İçin rahat olsun. Yarına ağrın sizin geçer ben de baktıkları gün hafif ağrı hissediyorum geçiyor sonra.