Bal1234 merhaba canım bende rahim kislaigindan serklaj yapıldı. 19. Haftada Serklaj olsa da hassas bişey rahim ağzı hemen açılabilir dikişe rağmen riskli çünkü. Ama buna rağmen mecburi olarak 2 haftada bir ultrasonla alttan bakiliyo ve arada bir elle muayene yapılıyo şuan 30 haftalık daha hiç bı kötü etkisi olmadı bu muayenelerin şuana kadar, tabi bazı durumlarda risklidir ama onlar nasıl yapacaklarini biliyorlar tehlikeli bir duruma sokacak şekilde muayene etmiyorlardır diye düşünüyorum ben gönlünü ferah tut lütfen ☺️