Melike_21 ilk oglumdan tecrübe olarak hastane çıkışı dışındaki herseyi 3-6 , 6-9 ay aldım. İlk oglum iri bebek doğdu 4 kilo 56 cm yeni doğan hiçbir kıyafeti olmamıştı. 40 gunlukken 3 -6 gidiyordu 2 aylıktan sonrada 6-9 lara geçmiştim. Ilk oglum aralik sonunda olunca uzun kollu zibinlar iç pijamalar almıştım mecburen. Ama bu oglum ağustosta olacak kısmetse o tarz şeylere gerek yok kısa kollu zıbınlar yeterli olur. Her aydan 5 tane alsanız yeterli olur zaten takımların içindede oluyor