Mesela 7. Gün bebeğin saçları kazınır derler eskıler. Yok amaaan ne geregı var hurafe cahillik deyip kimse uygulamıyor. Lohusa zaten kafa Bi milyon. Bebeğe zarar gelecek diye yaptırmaz. Ama şöyle Bi açıklama duydum. Saçlar ilk 7 gün kesilmesi lazım çünkü bebek anne karnında herseyı beynıne kaydeder. O yüzden kötü anıların özellikle silinmesi için o saçların kesılmeaı lazım. Ben bunu yapıcam insallah. Malum ülkemiz asrın felaketinden geçti. Hepimiz etkilendik. Anne karnındaki bebekler de etkılendı.