Kızlar doğum sonrası önlükle mi odaya geliyoruz. Oda da mı giyiniyoruz? Hemşireler mi yoksa yakınlarımız mı giydiriyor nasıl oluyor. Normal veya sezeryanda fark ediyor mu bu durum?
Birde sancılar başladı hastaneye gittik kıyafetleri çıkartıp önlük mü giydiriyorlar mesela alttan açıklığa bakıyorlar ya çünkü. Doğum yapan anneler bilgilendirirse sevinirim 😊