Bebekiki Sinemssasafff46_ 10 gün geçmişti benim 228 di hiçte kimyasal denmedi takip istendi meğer geç döllenmeymiş artış güzeldi şükür şimdi 21w, sizin de inşallah saglıklı bir gebelik süreciniz olur
Sinemssasafff46_ sehrengiz_8 9 günde baktı doktor kese yok dedi dış gebelikte değil dedi ama bilmiyorum
guzelanne01_ Sinemssasafff46_ Doktormu dedi kimyalsal diye,Benim 15 20 gün arası geçikme oldu 399 betayla öğrendim Doktorum geç döllenme dedi Ve öyleymiştr gerçekten 34 haftalığım şuan hamd olsun
esraamerc16 Birşey sorcam ya adetime daha 4 gün var beta değerim 10 çıktı yükselme ihtimali var mıdır
Dyg_srcn esraamerc16 evet yukselebilir gecikmeyi bekleyin yada iki günde bir kan değerinden takip edin