Mrstutii hamile olmasanda içme 🙄 bizzat yasadım gördüm yakınımda 3 kişide.
1.annem her gün akşamları 2. 5lt kola alırdık 1 er bardak biz içerik geri kalan 2 litreyi annem içerdi. Şeker hastası oldu soknrasında mide kanseri ve vefat etti. He direk ondan değil tabii ama etkisi büyük.
- Dedem her yemekten sonra annem gibi 2 3 bardak gazoz içerdi soguk soguk serşnliyorum derdi. Gün içinde su yerine gazoz içerdi. Mutfakda bakkal gibi koli koli gazozlar vardı. Şeker hastası arkasından siroz vefat etti.
3.Dayım lıkır lıkır aç karnına bile içerdi o derece yani. 35 yasında kalp krizi gecirdi şeker hastalığı cıktı ilerledi suan 50 yasında falan vücut bitik 10 gündür hastanede yatıyor sekerli 500den aşagı düşmüyor yanına kimseyi almıyorlar kontrol altında.
Kimseye asla önermiyorum asla. 365 günde 5 bardak belki içerim belki içmem o da cok agır yemek olacak anca öyle belki oda.
🙄🙄🙄🙄🙄