Herkese merhabaa🌸 sizinle üzerine sohbet etmek istediğim bi konu var hanımlar her gün kola içiyorum her yemeğin yanında ☹️ annemde sürekli gazlı içecekleri içme diye baskı yapıyor 😩 e onu içmezsem ice tea içiyorum gazoz içiyorum anlayacağınız ayran süt kefir harici ne varsa ben onu içiyorum nasıl olcak böyle 😅