Beggg Rmysass bazı doktorlar ilgisiz ve değişik oluyor ben de gebelikten önce gitmiştim normal muayene etti ne kan testi istedi ne idrar bir de pişkin pişkin tekrar görüşürüz dedi hee görüşürüz dedim😅😅
Allahkahretmesin1 Rmysass yedikten sonra buraya sormanın bir anlamı yok ki olan olmuş yapacak bir şey yok artık