Lütfen stres yapmamaya özen gösterin. 3 başarısız tüp bebek denemem var. Olmayacak sanırım herkesin çocuğu olmak zorunda değil fikrini yavaş yavaş kendime aşılamaya çalışıyordum. Bir yandan da başka doktorla tekrar mı başlasak diye ikilemdeydim. Hiç ama hiç beklemediğim bir zamanda ve hatta tek ilişkiyle hamile olduğumu öğrendim. Çok büyük bir mucize yaşadım. Bu tür yazıları okuyunca hep uzak gelirdi bana öyle bir mucize bizde olmaz derdim ama Rabbim ol der ve olur bunu bire bir yaşadım. Rabbim isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın, kolaylıkla versin inşallah. İçinizi ferah tutun🌸