Sedos16 rahatlık o kadar önemli ki. Bence kendine zaman ver eşinle konuş. Bir merkez araştır mesela de ki ben atıyorum ağustos adetim de bu merkeze gidicem işlemler için. Ağustosa kadar mola veriyorum dşnleneceğim düşünmeyeceğim ağustosta sonra iyi bir yerde yeniden başlıcam. Oradaki kafa rahatlığı çok iyi gelecek. Ben ilk aşılamadan negatif gördüm ve yıkıldım. Çünkü sebepsiz dendi bana. Her şey yolunda ve normalden aşılama bile tutmadı diye mahvoldum umudum tükendi. Eşim dedi ki yeter artık ankarada iyi bir doktor bul tüp bebek için oraya gidelim hem gitmişken gezeriz ttail yaparız falan filan. Hem dedi tüp bebek ihtimali yüksek en azından. Ben de olur deidm. Rapor almam için 1 aşılama daha yapılmak zorundaydı onu yaptırdım ama sıfır umutla. Yani ben her gün Ankara İstanbul merkezleri aradım fiyat konuştum. Tarih belirledim deidm adetim in ilk günü yola çıkcam falan. Eşim parayı ayarladı ben o ayı bir sornakşa deyi hevesle bekleyerek geçirdim tüp bebek için gidicez diye. Ve adet olmadım çok şükür. Eşim bile şok oldu