yesillimonn Zeynepikranur Emirhan,Alparslan,Göktuğ,Aybars💙cift isim gelmedi aklima ama bu isimler çok hosuma gidiyor😊
Youngmotherr Zeynepikranur biz Ahlas Berk koymayı düşündük 70-75 güne kucağımıza alıcaz inşallah Ahlaskuşu 💁🏼♀️💙
kalorisizpatates tubimom kusura bakmayın ama hayatımda böyle birbirinden uyumsuz isimler görmemiştim yazık çocuklara düzgün isimler bulun🌸
tubimom bu_partideyalnizsin kuzenim iki aylık oldu doğum yaptı Ali koydu yoksa bende Ali istiyordum çok severim ikisi de bencede çok güzel anlam olarakta
tubimom kalorisizpatates oraya yazarkende belirttim bende bulamadım yazdım belki hoşuna giden olur diye sadece fikir biyle tepkiye gerek yok
Selinakbas Musmutluuu Simdi bizim bebek Allah nasip ederse ilk torun olacak hani o konu da biraz başlarda aman diyordum yavaş yavaş artık alışmaya çalışıyorum ama kız olursa annenin ismini koymam dedim esime inşallah oda anlayışlı karşılar🙄
Musmutluuu Selinakbas benim de aynı ilk torun olacak ama koymak istemiyorum diyorum eşim anlamıyor malesef. 🤷♀️
Honey_candy Selinakbas kuzum benimde ilk erkek torun olcak. Kayınpederimin ismi Bedrettin.. Bedirhan olsun dediler bende onu istemedim ve istemediğimi de belirttim. Bedir Karan koyacağım allah nasip ederse ismi kesin gibi bişey artık. Bence eğer sen istemiyorsan muhakkak ikinci bir isim koy yanına. Önce bi kıyamayıp tatlı gelir kabul edersin sonra pişmanlığını yaşarsın iyi düşün. Ben şimdi diyorum ki keşke hiç fırsat vermeseydim de direk biz düşünüyoruz hâlâ deseydim mesela şuan 23+4 haftalık olduk aslında daha çok vakit de var.
Selinakbas Musmutluuu Bizimde babasının adı Harun, yanına bir isim daha koyalım diyorum ama herkes yanına isim koymayın diyor, 9 ay boyunca bütün acısını tatlısını biz çekelim isim koymada bize danışan yok 🥺
Musmutluuu Selinakbas valla aynen öyle. Evlendikten sonra anam da anam babam da babam oldu zaten 🤷♀️ neyse sinirlerim bozuldu yine 😀
Patatesliyumutta Selinakbas aile büyüklerinin ismi konulduğunda yanına bir isim daha koyulması tavsiye edilir. İsimlerin enerjisine inanırım, büyüğünün hastalığını, huylarını alacaktır. Bunu hafifletmek adına bir isim daha konulması iyi olur derler
Selinakbas Musmutluuu Aynen valla bende onu diyorum, oglana baba adı, kıza ana adı biz sürekli onlara çalışıyoruz 😂