Busraakay_26 Pinar0808 38 haftalık oldum hala düzelmedi 😂 eğer bir düzeliyorsa iki gün hazımsızlık yaşıyorum belki de bu bünye ile alakalıdır
Pinar0808 Busraakay_26 insanın yaşam kalitesini bayağı düşürüyor ya yemekten keyif alınmıyor.sizin yol bitmiş bakalım biz napcaz 😀