Bende 14+4 üm yemekten sonra çok şişkinlik oluyor ve afedersiniz aşırı gazım oluyor gerçi gluten hassasiyeti var sanırım ondan olabilir gebelikten önce 2 dilim köy ekmeği yetiyordu şimdilerde 6 yada 7 dilimle anca kendime geliyorum ;) bulantılarım azaldı tabi açıkmalarım çoğaldı