Servikal gittim hastaneye kanda da enfeksiyon varmış az miktarda ilaç verdi idrar yolu enfeksiyonu çıktı dedim sık sık idrara gidiyorum dedim ağrım var dedim benim bebe sol kasığa. Yerleşmiş popoyla ayaklar orda ondan baskı yapiyomus ya 🤭 magnezyum falan yazdı içim rahatladı sanada haber vereyim dedim 🤗