Serklaj olalı 10 gün oldu bugün yanma hissediyorum ama dokunduğumda acı falan yok akıntım da yok kötü kokulu Progestan fitil kullanıyorum o yanma yaparmi günde bı kere gece yatarken koyuyorum Perşembe günü kontrolüm var randevu bulamadim yakın zamana