Ilayda33 13+3 üz bizde geçen hafta cumartesi vermiştim testi 15 güne Çomar dediler.Bir şey olsaydı ölçüm sırasında dr bilgi verirdi, bize ölçerken söyledi dr ölçümler olması gerektiği gibi herşey iyi demişti. Laboratuvara verdiğimiz kağıdın birini de bize verdiler. Arada bir sonuçlara bakıyorum ama çıkmamış henüz